Nytt år ... nya löften och för lite sömn...

Det känns bra, jag mår bra och jag är positiv .. så varför kan jag inte sova? När jag mådde dåligt så kunde jag innan jag gick och la mig ligga och grubbla på saker som gjorde mig arg, på människor som jag inte vågade konfrontera eller bara på mig själv. Nu kan jag för första gången på länge säga att jag mår bra och saker går åt rätt håll ..still no sleep! Jag har en massa piller som jag kan ta men om jag ska vara helt ärlig så är jag så trött på dem och dessutom så blir man som en jävla zombie på morgonen. Jag får helt enkelt vänja mig vid att vila mig igenom nätterna!

Det nya året startade bra. Jag väger ca 60 kg och har i dagsläget tappat 18kg sen förra vintern. jag lovade ju att jag skulle börja träningsblogga men inte ännu! som jag har nämnt förut så vill jag har bättre resultat att visa upp innan jag börjar skriva om träning, kost osv. Det kommer "före och efter" bilder senare som ska vara till för att inspirera och att bevisa att man kan gå ner i vikt och skaffa sig muskler om man bara kämpar .. om ni bara väntar lite till.

Det är annars Serbisk jul idag, det här gör att jag saknar min älskade släkt och vänner i serbien ännu mer än vad jag trodde var möjligt. Jag hoppas verkligen att min Ekonimi blir bättre i år så att jag får träffa dem ...

Nä, nu ska jag fortsätta att jobba ... Later folks!

Ska man kanske avge något nyårslöfte??

- Träna mer!
- Hjälpa min man mer hemma
- Ha mer sex med min man
- Baka och laga mer mat
- Stärka min karaktär
- Stärka mitt själförtroende
- Nå mitt önskade uteende
- Försöka inspirera de som är intresserade av att träna.
- Försöka sälja mina barnkläder på ett eller annat sätt
- Ge mig själv minst en uppgift om dagen som jag måste fullfölja.
- Umgås mer med mina vänner, gamla och nya.
- Ge mina kollegor mer positiv feedback
- Sälja mer på jobbet.

.... hmm .. kommer inte på något mer just nu!

Jo! en sak till .... så här ska vi vara hela pret om:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0