The Fried Serbian ..

Jag hade planerat att blogga om hur duktig jag har varit idag!

Jag har jobbat (ja,ja det gör typ alla) , Tränat i 2h, bastat och beslutade mig tills sist för att belöna mig själv med ett solariebesök. För att göra det här besöket lite mer speciellt+effektivt så köpte jag 2x ni vet de där små lotions som de säljer för en massa pengar, som ska hjälpa en att bli brun snabbare, aanyway.. jag valde den som heter Tingling tan ..eller nåt sånt ... den ska "sätta igång blodcirkulationen och skynda på brännan" . som jag nämnde innan så tog jag två eftersom mitt ASS bara kräver en hel och smörjde in mig rikligt, JÄTTEMYCKET på ansikte,mage och bröst såklart, det syns ju mest!
Det började typ svida på en gång, men jag tänkte att det ju va den där "tingling" känslan som börjat kicka in ... den där "tingling fucking känslan" varade under de plågsamma 30 min jag stekte mig. När jag säger stekte mig så menar jag allvar, jag svettas alltså som en gris när jag solar och det bildas alltid en sjö av svett under min rumpa och rygg. Den här sjön blandades med "the fire lotion" och stekte mig underifrån. På ovansidan är jag brun, men det är jag bara för att jag är blatte, under den här brun-röda färgen gömmer sig en FUCKING JÄVLA SOLBRÄNNA. Kontentan av allt detta är att Tingefuckingling lotionet funkar .. funkar jävligt bra ... men man måste vara SJUUUKT BRUN innan man börjar använda de.

Jag har annars börjat blogga åt min man oxå. Han skickar mig mail på serbiska om vad jag ska skriva och jag översätter. Eftersom han äter,sover och bajsar Bodybuildig så är det naturligtvist vad hans blogg handlar om. Min skulle oxå ha handlat om träning men jag snackar mest en massa skit och berättar om pinsamma grejjer jag gör. Aaaanywah husband´s blogg heter www.musculus.blogg.se, besök den gärna

Nu ska jag sova... ännu en sen natt.. fan jag suger på det här att ta ansvar och lägga mig tidigt.. Oh well .. puss och kram ååååå Go´Natt



/The Fried Serbian


Kommentarer
Postat av: Liz

Vad snäll du är mot honom

2010-11-17 @ 08:47:10
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0