Jag firar inte jul!

hahaha .. jag har precis lagt upp en siimii på min mans blogg (musculus.blogg.se).. 220 träffar på 20 min ..och en massa arga kommentarer. Det är jag som översätter hans blogg, eftersom han inte kan svenska och jag gillar att blanda Svenska och engelska när jag skriver, det här verklar störa folk något frukstansvärt!!! Kan inte låta bli att tro att det är massa SD som kommenterar.. eller han ingen pratat med en utlänning förut???? De skriver att han verkar "mongoloid" "efterbliven" .. Intressant att de använder sjukdomstillstånd som skällsord .. bra människor det!

Min mans blogg är inte snäll, trevlig..den är ärlig! Klarar man inte av den, eller att läsa på engelska, så kan man skita i den. Vill man gå upp eller ner i vikt, så ska man läsa den!!!! www.musculus.blogg.se

Aaaaanyway .. sitter på jobbet, ganska soft idag, ringer inte så mycket och folk är Juligt trevliga. folk på jobbet frågar mig hela tiden vad jag ska göra i jul, INGENTING! Jag firar inte och har aldrig firat jul. Min familj gjorde några försök när jag och syrran va små, men det slutade oftast med att syrran tröstade mig för att pappa kläccklt ur sig någon kommentar om någon julklapp jag gjort till honom, typ " - Nämen, ingen porsche i år igen!" Han menade nog inget illa .. men det va inte så kul ändå!!! skit samma ! När jag och syrran får barn (syrran vet inte om det här ännu) så ska vi fira som utav bara fan!!!!!!! Med massa julmat och julklappar o jävlar vad jag ska pynta! Nu är jag i smyg ganska lättat att vi inte firar, för jag har ändå inga pengar att köpa julklappar för.

Det jag helst skulle vilja göra nu är att gå tillbaka till tiden på detta kort ... se nedan ... det var vår smekmånad som vi spenderade i mina föräldrars sommar hus i montenegro... jävlar va skönt vi hade det. BTW det är min mamma som har fotat oss :)))))
BTW skuggan mellan mina ben är svarta string och INGET annat..samma hos min hubby :)



Min kusin bor högst upp, och det här är utsikten ifrån hans terass.



Vårt hus, i alla fall högra sidan:



Jag längtar ....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0