Tack SL ...

...  För att ni stängde en hel vagn och jusst den längst bak imorse.. TACK för att jag fick stå och trängas med en massa människor med stinkande morningbreath... TACK för att när jag väl var framme i Karlberg så var bussen sen och även där fullproppad. Ommjag blir sjuk så ska jag debitera SL för min Karensdag!!!!!!!
Sådär... nu har jag fått ut min morning aggression!

Alla klagar på vintern, att det är kallt, på snön osv .... jag håller med till en viss del.. men har ni verkligen sett hur det ser ut ute??? Hur vackert det är? Stockholm är faktiskt som vackrast på vintern när allt är snötäckt. Jag har också den turen att jag har en väldigt fin view från mitt arbete... jag vill dela med mig av den med en liten bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0