Söndag kl: 06.30.. slutet på ätardagen!


Idag var det ätardag:

Följande har jag stoppat i mig:
- Bröd
- Brie
- Belgisk choklad
- ravioli
- Carbonara med tagliatelle
- Gräddpaprika
- Mcflurry toblerone
- Cookie
- Varm choklad m. grädd+munchmallows
- Rockyroad godis
- Tíramisu
- Panacotta med kokos och hemmagjord sylt
- Chips
- Majs
- Ättiksgurka
- Glass
- Vitchoklad dougnuts
- Sura godisar
- Pommes

Nu ska jag lägga mig och sova, mätt och belåten med en liten touch av illamående , kanske blandar jag en samarindrink till mig själv som en liten nightcap :)

Jag lyckades ta ett foto av vår lunch i alla fall :






Idag blir det äggvitor med äggvitor with a side of äggvitor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0