Om en dokumentär jag såg igår .....

Gomorron, gomorron!!!!!!

Såg ett program igårkväll om porrstjärnor som fick mig att tänka till lite.. alttså inte på att göra det själv, utan mer på tjejerna och killarna som är in the business. Tjejerna ansåg sig vara kvinnor med en stark sexuality och att de också förmedlar buskap om att man är säker på sin sexualitet när man håller på med porrfilm. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka... Det var väldigt unga tjejer som pratade om hur superbra deras liv är, att filma porr är det bästa som finns.. osv ...osv... Men att det jobbigaste av allt var att deras familjer tog skada av deras arbete. De menar alltså att de inte tar skada av att filma gangbang scener där 5 st killar goes anal on them? Ok .. lets´s say att de inte gör anal... det kan inte vara skönt att bli påsatt av 5 st killar en efter en.. är det jag som är pryd???

Jag har inget emot porrfilmer, tycker t.o.m att det är nyttig för oss människor..m men efter att ha sett ett par dokumentärer så kanjag inte låta bli att tänka ..har hon ont? .. tycker hon att detta är pissjobbigt? .. känner killen mega press på sig? ... hr han ont?

Är det bara jag som är trångsynt??? ... Ni som är inne och tittar, lämna gärns en kommentar, jag är väldigt intresserad av vad ni tycker?


Jenna Jameson, en av de mest kända porrstjärnor...





Tror ni att hon ångrar sitt karriärval nu????????






Notera att jag INTE DÖMER, jag är bara intresserad av era åsikter!

Vad tycker ni förresten om att era killar/makar tittar på porr???

Pleaseeeee kommentera :)

Annars är det ju ingen idé att jag bloggar längre...


Kommentarer
Postat av: Cristina

såg oxå programet i går men ett öga i alla fall. Håller med dig i dina åsikter. För min del kan dom säga hur mycket dom vill att dom "älskar" sitt jobb, tror jag vad jag vill på. kommentaren från en tjej som efter en hel arbetsdag var lite jobbigt att hon måste ha sex med gubben hemma oxå, men hon va ju tvungen för hans skull. jo tjena, hur många vill fortsätt att jobba hemma efter en lång arbetsdag,,, hehe. jag vill inte ens prata i telefonen när jag kommer hem;) det är ok att se på porrfilm hemma hos oss. lite kluven men som sagt va, dom behövs nog i många fall.

2010-12-07 @ 10:29:11
Postat av: mrspesicsandor

Jag lutar lite åt ditt håll också Cristina .. orkar knappt av min egna karl.. tänk då att behöva få flera stycken på sig, på samma gång .. USch!!!!!

2010-12-07 @ 13:19:33
URL: http://mrspesicsandor.blogg.se/
Postat av: Liz

Om de är sexmissbrukare kan de gilla sitt jobb , men annars tror jag inte det.



Jag tycker inte det är fel att killen ser på porr , men det ska vara med måtta och han är alltid ärlig om det. Han är ärlig mot allt så jag är inte så brydd. Det är en fantasi ofta killar har som de inte vågar leva ut då ser de hellre på det.

2010-12-07 @ 13:21:46
URL: http://wifeey.blogg.se/
Postat av: mrspesicsandor

Håller med Annliz.. min man är ganska extrem, han tittar ganska mycket på porr men är iaf alltid redo för hanky panky:) Så länge jag är mer intressant än porr så är jag lugn!!

2010-12-07 @ 21:07:58
URL: http://mrspesicsandor.blogg.se/
Postat av: Lejonmyggan

Läs Jennas Bok så kanske du får fler svar på dina frågor ^^



"Att älska som en porrstjärna"

Rackarns bra bok

2011-01-12 @ 13:13:40
URL: http://lionmosquito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0