Lördag .. ätardag!

Idag existerar bara en regel, INGEN NYTTIG MAT ÄR TILLÅTEN!!! Idag började jag dagen med vitt bröd med smör och brie ost, detta sköljde jag ner med O´boy! Sen blev det min systers mammas goda kakor, pepparkakor,choklad.. sen mådde jag illa och tuggade typ 4 st tuggummin samtidigt.

Vi brukar oftast storhandla inför veckan på helgerna och eftersom vi har haft vääldigt ont om cash lately så var jag lite rädd för att pengarna inte skulle räcka till, men den goda fen Skatteverket hade varit inne på mitt konto och fyllt på med lite återbäring så idag storhandlades det för två veckor framåt. Så här gott folk ska ni äta om ni vill vara nyttiga och må bra i magen, inte någon jävla falukorv och färdigmat!

BTW idag tänker jag peppra er med en massa inlägg.. what can I say .. The food gives me energy!!!


Så här handlar fam. Pesic - Sandor på ICA MAXI
:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0