Jag SKA börja skriva om träning ...

Just nu är beskrivningen av min blogg "mitt liv i ett nötskal".. den skulle egentligen ha varit en tränings blogg, men jag gillar inte att ljuga för er. Det jag menar är att jag inte vill försöka lära ut något tills jag kan bevisa för er att mina metoder fungerar. Jag jobbar på det nu igenom att använda mig av den träning och äta den maten som jag sen kommer att skriva om. När jag är nöjd med vad jag åstadkommit så kommer jag att lägga upp "before and afte pictures" så får ni som är intresserade testa mina metoder själva. Jag kommer naturligtvist även att skriva om andra metoder, alla fungerar inte på samma sätt så man behöver lite alternativ. I vilket fall som helst så ville jag show you some results innan jag börjar "spela smart" :)

Så... tills vidare .. så får ni helt enkelt läsa om mitt otroligt intressanta och händelsefulla liv! hehe....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0