Annons på Blocket .....

Igår kväll gjorde vi om vår annons på blocket. Alltså vi håller på att sälja vår Mercedes Vito. Imorse kl:08.00 började de ringa.

Info:
Att ta över leasing: 40.000
Att köpa: 115.000

Riiing.. (samtal 1)
- Anna
- JA haloo, jog ringer om vito. (tystnad)
- okej ...?
- Jog kåma o hemta m kesh ida.
- Bilen kostar 110.000 kr.
-jåhåå..då ja inte koma.

Riiiing (samtal 2)
-Anna
- Jog ringa om Vito. (tystnad)
- den kvår?
-Javisst.
-Du fåra 35 tysen.
- För övertag av leasing?
-vad lizig?
- 115.000 kostar det att köpa loss bilen?
- varfur sa dirt?
- tystnad
- ok .. takk.
- varsågod.

Riiing (samtal 3)
-Anna
- Halo (tystnad)
-Ja, halå
- Jag ringa om Vito (tystnad)
- Javisst (lite smått irriterad nu)
- Jag vill köpa Vito.
- bilen kostar 110.000 (SUCK)
- OK, är trångusnd i huddinge
- (WOW) Inte riktigt, lite närmare Farsta.
- Er det nara Geteborg?
- (suck,suck,suck,suck) Nej, det är i Stockholm
- OOOkej, men ja er intrseserat av att kopa
- Okej (dansar vid mitt skrivbord) vad säga om att höras efter kl:17.00 och prata lite mer.
-Okej, tack mikket, vi hors.

Detta betyder självklart inte att han kommer att köpa bilen, men det låter ganska lovande, eller???

Ni riiiinger det igen, men jag är på jobbet och måste själv logga på i telefon.

Vi HORS senare, tjenare :)

BTW... så här ser jag ut när jag vaknar



NOT A MORNING PERSON .........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0